OL-Beslag

 

Handels- og leveringsbetingelser

 

Generelle oplysninger

OL-Beslag A/S

CVR 69881718

Bergsøesvej 2

8600 Silkeborg

Tlf.: +45 8681 3111

Fax.: + 45 8681 3149

 

1. Betaling

Særlige betalings- og leveringsbetingelser fremgår af ordrebekræftelse og/eller faktura.

1.1 Ordrebekræftelse fremsendes normalvis ikke ved dag til dag ordre.

1.2 I Særlige tilfælde kan vi kræve forudbetaling. Dette være i forbindelse med førstegangskøb eller andre tilfælde, hvor vi finder det nødvendigt at benytte denne ret.

 

2. Levering

Vi bestræber os på hurtigst mulig levering. Ligger leveringsdato ud over ønsket leveringsdato fra kundens side, vil denne modtage en ordrebekræftelse hvorpå bekræftet leveringsdato fremgår.

2.1 Vi benytter os af hhv. Post Danmark og Danske Fragtmænd og tager ikke ansvar ved forsinket levering fra disses sider.

2.2 Ved modtagelse af varer skal det indenfor 8 dage kontrolleres, at leverancen stemmer overens med følgeseddel ligesom forsendelsen også skal tjekkes for eventuelle transportskader.

2.3 Særlige vilkår: I henhold til 1.2 vil vi i særlige tilfælde kræve en forudbetaling inden varer udleveres eller sendes.

 

3. Returnering

3.1 Fejlleverance: I forbindelse med fejlleverance, hvor fejlen ligger hos OL Beslag, returneres varen i samme stand som den blev modtaget, sammen med kopi af ordrebekræftelse, følgeseddel eller anden dokumentation.

Varens stand når du sender den retur
Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art og egenskaber. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får den del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Du kan også returnere købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på Ol-Beslags adresse.

Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelse, følgeseddel eller anden dokumentation.

 

4. Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Du har naturligvis reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

4.1 Hvor hurtigt skal jeg reklamere? Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen - dog gerne indenfor 2 måneder. Fragtomkostninger refunderes ikke og varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.

 

Ved reklamation skal varen efter forudgående aftale sendes til:

OL-Beslag A/S - Bergsøesvej 2 - 8600 Silkeborg

 

5. Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os har vi brug for følgende oplysninger:

Firmanavn, adresse, telefonnummer, navn på kontaktperson, E-mail adresse på kontaktperson, CVR nummer.

 

Registrering og oprettelse af konto hos os, foregår ud fra dine personoplysninger via CVR registret.

Oplysninger afgivet til OL-Beslag A/S videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand.

Som registreret hos OL-Beslag A/S har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til OL-Beslag A/S.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 
Google+